Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016

Επιστολή Πάπα προς Βαρθολομαίο: Δεν υπάρχει πλέον εμπόδιο στην ευχαριστιακή κοινωνία


Εἶναι ἀξίωμα (εἰδικὰ στὰ θέματα Πίστεως ἀποτελεῖ διδασκαλία τῶν Ἁγίων) πὼς ὅ,τι πέφτει στὴν ἀντίληψή μας καὶ εἶναι ἀντίθετο στὴν Πίστη ἢ βλάσφημο καὶ αὐτὸ δὲν τὸ ἀντικρούομε, ἀλλὰ τὸ ἀποσιωποῦμε, τότε, αὐτὸ οὐσιαστικὰ τὸ ἀποδεχόμαστε. Πόσο μάλιστα, ὅταν αὐτὸ ἐμεῖς τὸ ...φέρνουμε στὴν δημοσιότητα!!! Στὴν τελευταία περίπτωση εἶναι σὰν νὰ τὸ ἀποδεχόμαστε καὶ ἐπισήμως!
Τοῦτο ἔκανε ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος: «Ανήμερα της συνάντησης του Πάπα  με τον Πατριάρχη Μόσχας Κύριλλο, έδωσε στη δημοσιότητα επιστολή του ποντίφικα προς τον Οικ. Πατριάρχη, στὴν ὁποία ὁ Πάπας» μὲ βεβαιώνει, πὼς «μετά από την αποκατάσταση μιας σχέσης αγάπης δεν υπάρχει πλέον εμπόδιο στην ευχαριστιακή κοινωνία που δεν μπορεί να ξεπεραστεί μέσω της προσευχής, τον καθαρισμό της καρδιάς, του διαλόγου και την επιβεβαίωση της αλήθειας»!

Ὁ κ. Βαρθολομαῖος, λοιπόν, ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ἐπισήμως πὼς δὲν βλέπει ΚΑΝΕΝΑΝ  δογματικ  ΕΜΠΟΔΙΟ στὴν Ἕνωση τῶν «ἀδελφῶν ἐκκλησιῶν»! Ὅ,τι δηλαδὴ μᾶς χωρίζει, εἶναι διευθετήσιμο διὰ τῆς διπλωματικῆς ὁδοῦ τῶν Διαλόγων τῆς «νέας ἐκκλησίας» τῶν πονηρευομένων, καὶ τῶν βδελυκτῶν στὸ Θεὸ προσευχῶν αὐτῆς τῆς «ἐκκλησίας»!
Κατὰ τὰ ἄλλα οἱ «ἀντι-Οἰκουμενιστὲς» κι ὁ κ. Τσελεγγίδης συνεχίζουν τὶς ἐπισημάνσεις, τὶς συστάσεις καὶ τὸν χαρτοπόλεμο πρὸς ἀνθρώπους ἀδίστακτους καὶ διακηρύσσοντας ἐπίσημα τὴν ἐπιμονὴ στὶς αἱρετικές τους ἐπιλογές!

Επιστολή Πάπα προς Βαρθολομαίο:

Δεν υπάρχει πλέον εμπόδιο στην

ευχαριστιακή κοινωνία


Ανήμερα της συνάντησης του Πάπα Φραγκίσκου με τον Πατριάρχη Μόσχας και πασών των Ρωσιών Κύριλλο, το Φανάρι (άραγε τυχαία;) έδωσε στη δημοσιότητα επιστολή του ποντίφικα προς τον Οικ. Πατριάρχη από τον περασμένο Νοέμβριο με αφορμή την εορτή του Αγίου Ανδρέου.

         Σε αυτή ο Πάπας μιλώντας για αποκατάσταση της "πλήρους κοινωνίας της πίστεως, αδελφική συμφωνία και μυστηριακή ζωή που υπήρχε κατά τα πρώτα χίλια χρόνια στη ζωή της Εκκλησίας" διαπιστώνει πως:  "Μετά από την αποκατάσταση μιας σχέσης αγάπης και αδελφοσύνης, σε πνεύμα αμοιβαίας εμπιστοσύνης, σεβασμού και φιλανθρωπίας, δεν υπάρχει πλέον εμπόδιο στην ευχαριστιακή κοινωνία που δεν μπορεί να ξεπεραστεί μέσω της προσευχής, τον καθαρισμό της καρδιάς, του διαλόγου και την επιβεβαίωση της αλήθειας".
        Ακολουθεί ολόκηρη η επιστολή όπως τη δημοσίευσε στα αγγλικά  ιστότοπος εδώ
        Letter of His Holiness Pope Francis
        to Ecumenical Patriarch Bartholomew
        To His Holiness Bartholomaios
        Archbishop of Constantinople
        Ecumenical Patriarch
        Your Holiness, Beloved Brother in Christ,
        A year has passed since we celebrated together, in the Patriarchal Church in the Phanar, the feast of Saint Andrew, the first-called Apostle and brother

ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ! --Πράξη με "νόημα"! Όταν οι πολιτικοί συναντώνται με τους εκκλησιαστικούς πανθρησκειαστές!

Πηγή


Τό «Ἑλληνικό» ΒΗΜΑ 
κάνει δῶρο σήμερα τό Κοράνι!!!
Μποϊκοτάρετε τήν ἐν λόγῳ φυλλάδα!
Καί σχόλιο ἀπό τό Ἱστολόγιον 
ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ 
(Φωτό) 
 
12742101_453694831499362_5953680349016002085_n 
Ἁγία Γραφή δέν ὑπάρχει "κύριοι" τοῦ Βήματος;
Ἄντε δέν εἶσθε Ὁρθόδοξοι Χριστιανοί 
(συνειδητοί τουλάχιστον), 
εἶσθε Ἕλληνες;
Ποῦ ἀπευθύνεται ἡ φυλλάδα σας;
Στούς λαθρομετανάστες πού θά τρέξουν νά τήν ἀγοράσουν
ἤ στούς Ἕλληνες πού θέλετε νά προσηλυτίσετε
γιά νά μήν ἀντιδροῦν στά ἰσλαμικά τσουνάμια
πού ξεσηκώνουν οἱ πολιτικοί μας;
Τζάμπα τό κάνετε ἤ πήρατε κάνενα "δωράκι"
ἀπό τίποτα νεοεποχίτικους πεφωτισμένες νόες 
κάποιου κέντρου ἐξουσίας;
Ἐκτός ἄν εἴσθε ἐσεῖς αὐτοί οἱ "νόες"...
Μία ἁπλή εὔλογη ἀπορία. 
Πηγή: http://katohika.gr/ellada/to-elliniko-vima-kanei-doro-simera-to-korani


ΚΑΙ:  Ἀπό την ιστοσελίδα του Ν. Χειλαδάκη

ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ, ΓΝΩΣΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΟΙΡΑΖΕΙ… ΚΟΡΑΝΙΑ!!!


Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης

Εμπρός για την ολοκληρωτική ισλαμοποίηση της Ελλάδας, γράφουν οι Τούρκοι με πανηγυρικά αφιερώματα στην είδηση ότι γνωστή ελληνική εφημερίδα, συγκεκριμένα το ΒΗΜΑ της οικογένειας Ψυχάρη, μοιράζει μαζί με το κυριακάτικο φύλο της και ένα Κοράνι για να… μάθουν οι Έλληνες τις βασικές αρχές του Ισλαμ. Μάλιστα!
Να σκεφτεί κανείς ότι όλα αυτά γίνονται την ίδια ώρα που η ισλαμική λαίλαπα έχει αναστατώσει όλη την Ευρώπη, όπου καθημερινά γίνονται γνωστές ειδήσεις από  φρικτά ισλαμικά εγκλήματα και ενώ καθημερινά εισέρχονται στην χώρα μας εκατοντάδες χιλιάδες μουσουλμάνοι που κανείς δεν ξέρει από πού κρατά η σκούφια τους.
Όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά τα τουρκικά δημοσιεύματα, ήδη στην Ελλάδα υπάρχουν μόνιμα πάνω από 300.000 μουσουλμάνοι, χώρια από τους μουσουλμάνους της Δυτικής Θράκης.
Συνεπώς, ολοταχώς βαδίζει η χώρα προς την ισλαμοποίηση της καθώς οι αριθμοί αυτοί προβλέπονται να αυξηθούν ραγδαία το επόμενο χρονικό διάστημα και έτσι δεν θα… χρειαστεί να κάνει τίποτα η Τουρκία για να διεκδικήσει τα «δίκαια» της στον ελληνικό εθνικό χώρο καθώς η Ελλάδα και μετά την λαίλαπα των τουρκικών σήριαλ που προετοίμασε το έδαφος, θα είναι ήδη μια προσφιλής ισλαμική χώρα.
Και όλα αυτά την ίδια ώρα που εκατοντάδες χιλιάδες Τούρκοι προσπαθούν να βρουν την ελευθερία για να αποκαλύψουν την πραγματική θρησκευτική τους ταυτότητα.
Αίσχος!
Yunan gazetesi Kur’an-i Kerim dağıttı = Ελληνική εφημερίδα μοίρασε το Κοράνι.

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr

Σαν σχόλιο στην σημερινή Αποστολικὴ περικοπή (Ιερομόναχου Ευθυμίου Τρικαμηνά)


«μεῖς γάρ ναός Θεοῦ ἐστε ζῶντος, καθώς εἶπεν ὁ Θεός ὅτι ἐνοικήσω ἐν αὐτοῖς καί ἐμπεριπατήσω, καί ἔσομαι αὐτῶν Θεός, καί αὐτοί ἔσονταί μοι λαός. διό ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καί ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος, καί ἀκαθάρτου μή ἅπτεσθε, κἀγώ εἰσδέξομαι ὑμᾶς, καί ἔσομαι ὑμῖν εἰς πατέρα, καί ὑμεῖς ἔσεσθέ μοι εἰς υἱούς καί θυγατέρας, λέγει Κύριος παντοκράτωρ».  (Β΄ Κορινθίους).
     
     Εἶναι πολύ σημαντική αὐτή ἡ διδασκαλία τῆς Ἁγίας Γραφῆς.
Διότι διδάσκει ὁ Θεός, εἰς αὐτό τό σημεῖο τῆς Ἁγίας Γραφῆς, τήν ἀπομάκρυνσι καί τήν ἀποφυγή οἱασδήποτε συνοδοιπορίας μέ τούς ἀπίστους. Τά παραδείγματα δέ τά ὁποῖα ἀναφέρονται ἐδῶ ἀποδεικνύουν καί τό ἀδύνατον αὐτῆς τῆς συνοδοιπορίας. Ἐπειδή τό φῶς καί τό σκοτάδι, ὁ Χριστός καί ὁ διάβολος κ.λπ., δέν δύνανται νά συνυπάρχουν καί μάλιστα μέσα στήν Ἐκκλησία. Ἔτσι δέν δύνανται νά συνυπάρχουν καί νά συνοδοιποροῦν ἡ Ὀρθοδοξία καί ἡ αἵρεσις, ἡ ἀλήθεια καί ἡ πλάνη, οἱ Ἅγιοι τοῦ Χριστοῦ καί οἱ κατασκευασμένοι Μασῶνοι «Ἅγιοι», οἱ αἱρετικοί Οἰκουμενιστές καί οἱ Ὀρθόδοξοι, ἡ Ὀρθοδοξία τέλος καί τό Π.Σ.Ε. κ.λπ.
Ἡ ἔξοδος καί ἀπομάκρυνσις ἀπό αὐτή τήν συνοδοιπορία καί ἀλληλοπεριχώρησι σημαίνει καί τήν εἴσοδο εἰς τάς αὐλάς τοῦ Κυρίου (Ψαλμ. 95, 8-99, 4). Δι’ αὐτό, αὐτή ἡ ἀπομάκρυνσις, τίθεται ὡς προϋπόθεσις διά νά μᾶς δεχθῆ ὁ Θεός καί νά μᾶς θεωρήση παιδιά του: «Διό ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καί ἀφορίσθητε, κἀγώ εἰσδέξομαι ὑμᾶς, καί ἔσομαι ὑμῖν εἰς πατέρα καί ὑμεῖς ἔσεσθαί μοι εἰς υἱούς καί θυγατέρας, λέγει Κύριος παντοκράτωρ».
Ὡς ἐκ τούτου κάθε ἄλλη ὁδός πού διδάσκει τήν συνύπαρξι καί συνοδοιπορία καί μάλιστα σέ ἐκκλησιαστικό ἐπίπεδο, εἶναι πλάνη, εἶναι ἐκ τοῦ πονηροῦ, εἶναι διδασκαλία τῆς Νέας Ἐποχῆς, εἶναι ἄρνησις τῆς ἀλήθειας.
Ἄς δοῦμε ὅμως καί τήν διδασκαλία τῶν Ἁγίων στό ἐν λόγῳ χωρίο τῆς Ἁγίας Γραφῆς, «διό ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καί ἀφορίσθητε κ.λπ.». Ὁ Θεοφύλακτος Βουλγαρίας ἀναφέρει μεταξύ ἄλλων καί τά ἑξῆς: «...Ἐξέλθετε οὖν ἐκ μέσου τῶν ἀπίστων, καί ἀφορίσθητε, τουτέστι, μονώθητε καί καθαρίσθητε, καί τότε εἰσδέξομαι ὑμᾶς. Ὅταν γάρ ἀπαλλαγῇς τῶν πονηρῶν, τότε ἑνωθήσῃ Θεῷ» (P.G. 124, 868Β).
Γιά νά ἑνωθοῦμε λοιπόν μέ τόν Θεό πρέπει νά ἀπαλλαγοῦμε (ἀπομακρυνθοῦμε) ἀπό τούς πονηρούς (τούς αἱρετικούς). Καί τά δύο συγχρόνως φαίνονται ἀδιανόητα στήν σκέψι τῶν Πατέρων. Αὐτό ἄλλωστε γίνεται καί κατά τήν μύησι τοῦ ἁγίου Βαπτίσματος. Ὁμολογοῦμε δηλαδή πρῶτα τήν ἀποταγή (ἀπομάκρυνσι) ἀπό τόν σατανά καί τά ἔργα του, καί τότε υἱοθετούμεθα διά τῆς τριττῆς καταδύσεως καί ἀναδύσεως ἀπό τόν Χριστό.
Τό ἴδιο ἀκριβῶς ἀναφέρει καί ὁ ἅγιος Νικόδημος ὁ ἁγιορείτης στήν ἑρμηνεία αὐτοῦ τοῦ χωρίου: «Εὐγῆτε λοιπόν, λέγει, ἐσεῖς οἱ χριστιανοί ἔξω ἀπό τήν συναναστροφήν τῶν ἀπίστων ἀνθρώπων, καί τήν κοινωνίαν τῶν πονηρῶν ἔργων καί ἀφορίσθητε, ἤγουν σταθῆτε κατ’ ἰδίαν χωριστά ἀπό αὐτούς καί καθαρισθῆτε, καί τότε θέλω σᾶς δεχθῶ. Διότι ὅταν ἐσύ ὁ χριστιανός χωρισθῆς ἀπό τούς πονηρούς ἀνθρώπους καί ἀπό τά κακά ἔργα, τότε θέλεις ἑνωθῆς μέ τόν Θεόν» (Ἑρμηνεία εἰς τάς ΙΔ΄ ἐπιστολάς τοῦ ἀποστόλου Παύλου, τόμος δεύτερος, σελ. 114).
Ἡ Ἁγία Γραφή καί οἱ Πατέρες ὁμιλοῦν γιά ἄμεσο ἀπομάκρυνσι ἀπό τούς αἱρετικούς. Ἀντιθέτως ὅμως οἱ Οἰκουμενιστές καί Ἀντιοικουμενιστές ὁμιλοῦν καί διδάσκουν γιά παραμονή καί συμπόρευσι μέ τούς αἱρετικούς καί, μάλιστα, θέτουν ἄλλα ὅρια, ξένα πρός τήν Ἁγία Γραφή καί τούς Ἁγίους, ὅπως τό κοινό ποτήριο, τήν ἀπόφασι τῆς Συνόδου κ.λπ. Ἔτσι ἀποδεικνύουν ὅτι ἔχουν κάποια ἄλλη «Ἁγία Γραφή», ἡ ὁποία ταιριάζει καί ἐναρμονίζεται μέ τήν Νέα Ἐποχή καί τήν Πανθρησκεία.
(Ἀπόσπασμα ἀπὸ εὐρύτερο κείμενο τοῦ π. Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ).

Τι δεν μας αφήνει να σηκώσουμε κεφάλι....

Ὅ,τιγαπκάποιοςπτπράγματα τοκόσμου, ατκαταβαραίνει τν νοτου κατν δεσμεύει καδν τνφήνει νσηκώσει κεφάλι.
             
Σὲ ατν τσταθμκατροπκατζύγι τς κακίας δοκιμάζεταιλο τὸ ἀνθρώπινο γένος, Χριστιανοτν πόλεων καὶ τν βουνν, τν μονν, τνγρντνρήμων, ὅτι δελεαζόμενος ὁ ἄνθρωποςπτδικό του προσωπικθέλημα, ἀγαπκάποιο πράγμαπάθος, καδένεται σατὸ ἡ ἀγάπη του, γι’ ατκαδν προσφέρεταιλη στν Θεό.

Ἄλλος ἀγάπησε κτήματα,
ἄλλος χρυσὸ ἢ ἄργυρο,
ἄλλος τὴν κοιλιά του ἤ τὶς σαρκικὲς ἐπιθυμίες,
ἄλλος τὴν κοσμικὴ σοφία γιὰ τὴν δόξα τῶν ἀνθρώπων,
ἄλλος ἐξουσία, δόξα καὶ τιμές,
ἄλλος ὀργὴ καὶ μῆνιν,
ἄλλος ἄκαιρες συντυχίες,
ἄλλος ζῆλο,
ἄλλος νὰ μετεωρίζεται ἡδονικὰ ὅλη μέρα,
ἄλλος νὰ ἀπατᾶται ἀπὸ ἀργόσχολους λογισμούς,
ἄλλος νὰ παριστάνει τὸ νομοδιδάσκαλο γιὰ
ἀνθρώπινη δόξα,
ἄλλος νὰ εὐχαριστιέται στὴ χαύνωση
καὶ στὴν ἀμέλεια,
ἄλλος νὰ εἶναι προσκολλημένος στὰ ὄμορφα ροῦχα,
ἄλλος παραδίδεται στὶς γήινες μέριμνες,
ἄλλος ἀγαπᾶ τὸν ὕπνο, τὴν εὐτραπελία ἤ τὴν αἰσχρολογία.

ποιο πάθος του δν πολεμγενναα κάποιος, ἐκενογαπᾶ, καὶ ἐκενο τπάθος τν δεσμεύει κατν βαραίνει καγίνεται γι ατνμπόδιο καὶ ἁλυσίδα, ὥστενος του νμννεβαίνει στν Θεό.

ψυχποὺ ἀληθινὰ ἔχει τνρμή της πρς τν Θεό, ὁλόκληρη τνγάπη τηςλκει πρς Ατόν, καδεσμεύεταιλεύθερα, καττν δύναμή της, ἀπὸ Ἐκενον, καὶ ἀπὸ ἐκεδέχεται τν βοήθεια τς χάριτος, καὶ ἀρνεται τναυτό της καδνκολουθετθελήματα τονοτης, ἀλλὰ ὁλοκληρωτικὰ προσφέρεται στν λόγο τοΚυρίου. Ἐὰν κάποιοςγαπτν Κύριο κατς ντολές του, ἀπὸ ἐκεβοηθται καὶ ἀπελευθερώνεται, καγίνονται γι ατν εκολα τπαραγγέλματα τοΚυρίου, ἀφοῦ ἀποσώζειλόκληρη τνγάπη του πρςκενον.

γίου Μακαρίου, Πνευματικὲςμιλίες, Ε.6


"ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΘΕΟΛΟΓΟΥΣ" από τους Θεολόγους της Π.Ε.Θ. Λέσβου

"Π.Π.": Εἶναι γνωστὸ ὅτι οἱ θεολόγοι τῆς Π.Ε.Θ. Λέσβου, μετὰ τὴν ἀνακοίνωση τοῦ Δήμου Μυτιλήνης γιὰ τὸν ἑορτασμὸ ἐκεῖ τοῦ Παπικοῦ «Ἅγιου Βαλεντίνου», δημοσίευσαν ἕνα κείμενο μὲ τίτλο  "Ερωτήματα Χριστιανών Ορθοδόξων για μη φιλικές προς την Ορθοδοξία ενέργειες" (ἐδῶ). Τοῦτο προκάλεσε ποικίλες ἀντιδράσεις, γι' αὐτὸ καὶ οἱ Θεολόγοι αὐτοὶ ἀνταπάντησαν.
Τὸ δεύτερο κείμενό τους  δημοσιεύουμε στὴ συνέχεια. Εἶναι κόσμιο, ἁγιογραφικὰ κατοχυρωμένο καὶ ὁμολογιακό, ἀλλὰ ἀναγκαζόμαστε νὰ τὸ σχολιάσουμε στὸ τέλος, διότι ἰὸς τοῦ Οἰκουμενισμοῦ εἶναι φανερὸ πὼς ὅλους μᾶς ἔχει ἐπηρεάσει (λίγο ἢ πολύ) εἰς τρόπον ὥστε, ἐνῶ ὑπερασπιζόμαστε μὲ ἀγαθὴ πρόθεση τὴν Ὀρθόδοξη Παράδοση, στὸ ἴδιο κείμενο νὰ τὴν τραυματίζουμε!


Οφειλόμενη απάντηση σε συναδέλφους Θεολόγους

Με αγάπη και ενδιαφέρον απευθυνθήκαμε, ως Ένωση Θεολόγων Λέσβου, στους Ορθόδοξους συμπολίτες μας, μετά από προτροπή αρκετών εξ’ αυτών να πάρουμε θέση για όσα γίνονται τελευταία από το Δήμο Μυτιλήνης για τον εορτασμό του «αγίου Βαλεντίνου».
Θεωρήσαμε καθήκον μας να τοποθετηθούμε για να υπενθυμίσουμε στους Ορθοδόξους Χριστιανούς αυτά που λογικά θα έπρεπε να είναι αυτονόητα, από τη στιγμή που ο Δήμος Μυτιλήνης έκανε αυτήν την ανακοίνωση που μπορούσε να δημιουργήσει σύγχυση, όταν αναφέρεται σε «κατανυκτικό αρχιερατικό εσπερινό…. λιτάνευση λειψάνων του αγίου Βαλεντίνου με κάθε τιμή στο κέντρο της πόλης…… πανηγυρική θεία λειτουργία και κοπή βασιλόπιτας της ενορίας…..». Άλλωστε η καλόπιστη κριτική όχι προσώπων αλλά πράξεων, στα πλαίσια της Δημοκρατίας, ωφελεί και εμπλουτίζει τους κρινόμενους, όταν μάλιστα στη συγκεκριμένη περίπτωση, διαπιστώνεται ότι ίσως δεν γνώριζαν επακριβώς το περιεχόμενο της εκκλησιαστικής ορολογίας που χρησιμοποίησαν.
    Η ανακοίνωσή μας, είχε ως αποτέλεσμα διάφοροι συμπολίτες, για δικούς τους λόγους, να στραφούν εναντίον μας με προσβλητικούς χαρακτηρισμούς. Δεν απαντήσαμε, καθώς έτσι μας δίδαξε Εκείνος που «λοιδορούμενος ουκ αντελοιδόρει, πάσχων ουκ απείλει, παρεδίδου δε τω κρίνοντι δικαίως», δηλαδή, «τις λοιδωρίες δεν τις ανταπέδιδε, κι όταν έπασχε δεν απειλούσε, εμπιστευόταν δε στον δίκαιο Κριτή» (Α΄ Πέτρ. 2, 23).
    Δεν περιμέναμε όμως ότι στην ίδια γραμμή θα συστρατεύονταν και κάποιοι συνάδελφοι Θεολόγοι (έστω

Όταν το "δεκανίκι" κάποιου σε προτρέπει να μη γίνεις ..."δεκανίκι" άλλου!

ΑΗΘΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ, ΒΛΑΔΙΜΗΡ ΠΟΥΤΙΝ!

Οι μάσκες έπεσαν και σε εποχή Ομολογίας φαίνεται πλέον ξεκάθαρα ποιοι υπηρετούν την δαιμονική Νέα Τάξη και ποιοι προσπαθούν να αντισταθούν και να ανασχέσουν την παγκόσμια λεηλασία της.
Ο προκαθήμενος τους Φαναριού, αναφερόμενος στην ιστορική για πολλούς συνάντηση του Ιησουίτη Πάπα Φραγκίσκου με τον Πατριάρχη της Μόσχας Αλέξιο στην Κουβά, για να δηλώσουν την θέληση τους να προστατευόσουν τους χριστιανούς της Μέσης Ανατολής από το μαρτυρικό δράμα που ζουν εξ’ αιτίας των δολοφόνων Τζιχαντιστών, επιτέθηκε ανοιχτά κατά του Πούτιν, προειδοποιώντας μάλιστα τον «συνάδελφο» του Φραγκίσκο να προσέχει τους Ρώσους για να μην… γίνει δεκανίκι τους. Ακουσον! Ακουσον!
Είναι χαρακτηριστικό ότι ο τουρκικός τύπος που σχολίασε τις δηλώσεις του Βαρθολομαίου για την συνάντηση Πάπα – Πατριάρχη Αλεξίου της Μόσχας, ανέφερε ότι η συνάντηση αυτή έγινε υπό την «σκιά» του Πούτιν επικαλούμενος τις απόψεις του Βαρθολομαίου που έσταζαν μίσος για τον πρόεδρο της Ρωσικής Ομοσπονδίας, ο οποίος είναι ο μοναδικός ηγέτης που ενδιαφέρθηκε για το δράμα των χριστιανών της Μέσης Ανατολής.
Χαρακτηριστική είναι και η φράση που αποδίδεται στον Βαρθολομαίο σχολιάζοντας αυτή την συνάντηση, που σύμφωνα με τους Ρώσους έγινε μόνο για αυτόν τον ιερό σκοπό και δεν σημαίνει τίποτα παραπάνω όπως πολλοί θέλησαν να την ερμηνεύσουν, ότι δηλαδή και η Μόσχα ενέδωσε στις οικουμενιστικές πολιτικές.
Είπε λοιπόν ο Βαρθολομαίος : «Hedef dini ise olumlu bir görüşme. Ancan Vatıkan dilkkatli olmalı Moskova nın emmelerine koltuk derneği olmamali», Δηλαδή «Όσον αφορά την θρησκεία ο στόχος της συνάντησης αυτής είναι θετικός. Αλλά το Βατικανό πρέπει να προσέξει μήπως γίνει το… δεκανίκι στις φιλοδοξίες της Μόσχας!». Μάλιστα!
Πιστός υπηρέτης των Αμερικανών, των Οικουμενιστών και της Νέας Τάξης, ο προκαθήμενος του Φαναριού έδειξε για άλλη μια φορά το πραγματικό του πρόσωπο. Προσπάθησε να… «προστατέψει» τον στενό του φίλο και αδελφό, όπως τον αποκαλεί, τον Ιησουίτη Πάπα του Βατικανού, μήπως ο «καημένος» και πέσει θύμα των ραδιουργιών του Πούτιν και της Μόσχας.
Πραγματικά σε τέτοιες κρίσιμες εποχές κυριαρχεί αυτό που είχε πει ο μεγάλος Όσιος παππούλης μας, «Ηρθε η ώρα να χωριστεί η ΗΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΙΤΑΡΙ!».

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ

Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr

Λόγος εις την Χαναναία

Κυριακή ΙΖ΄ Ματθαίου: Λόγος εις την Χαναναία
(Όσιος Βασίλειος, Επίσκοπος Σελευκείας)
  
Η Ευαγγελική περικοπή της Θείας Λειτουργίας

Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιον Κεφ. Ιε. 21 – 28.


Τω καιρώ εκείνω, εξελθών ο Ιησούς εκείθεν, ανεχώρησεν εις τα μέρη Τύρου και Σιδώνος. και ιδού γυνή Χαναναία απο των ορίων εκείνων εξελθούσα, εκραύγασεν αυτώ λέγουσα, ελέησόν με, Κύριε, υιέ Δαυϊδ, η θυγάτηρ μου κακώς δαιμονίζεται. ο δέ ουκ απεκρίθη αυτή λόγον. και προσελθόντες οι μαθηταί αυτού ηρώτων αυτόν λέγοντες, απόλυσον αυτήν, ότι κράζει όπισθεν ημών. ο δέ αποκριθείς είπεν, ουκ απεστάλην ει μή εις τα πρόβατα τα απολωλότα οίκου Ισραήλ. η δέ ελθούσα προσεκύνησεν αυτώ λέγουσα, Κύριε, βοήθει μοι. ο δέ αποκριθείς είπεν, ουκ έστι καλόν λαβείν τον άρτον των τέκνων και βαλείν τοις κυναρίοις. η δέ είπε, ναί, Κύριε, και γάρ τα κυνάρια εσθίει απο των ψυχίων των πιπτόντων απο της τραπέζης των κυρίων αυτών. τότε αποκριθείς ο Ιησούς είπεν αυτή, ώ γύναι, μεγάλη σου η πίστις! γενηθήτω σοι ως θέλεις. και ιάθη η θυγάτηρ αυτής απο της ώρας εκείνης.

Απόδοση:
Εκείνο τον καιρό, ο Ιησούς, αναχώρησε για την περιοχή της Τύρου και της Σιδώνας. Τότε μια γυναίκα Χαναναία βγήκε έξω από τα όρια της περιοχής εκείνης και του φώναζε δυνατά: «Ελέησέ με, Κύριε, Υιέ του Δαβίδ. Η θυγατέρα μου βασανίζεται από δαιμόνιο». Αυτός δεν της απαντούσε λέξη. Τον πλησίασαν τότε οι μαθητές του και τον παρακαλούσαν: «Διώξε την, γιατί μας ακολουθεί και φωνάζει». Ο Ιησούς είπε: «Έχω αποσταλεί μόνο για τους πλανεμένους Ισραηλίτες». Εκείνη όμως ήρθε και τον προσκύνησε λέγοντας: «Κύριε, βοήθησέ με». Αυτός της αποκρίθηκε: «Δεν είναι σωστό να πάρει κανείς το ψωμί των παιδιών και να το πετάξει στα σκυλιά». «Ναι, Κύριε», είπε εκείνη, «αλλά και τα σκυλιά τρώνε από τα ψίχουλα που πέφτουν από το τραπέζι των κυρίων τους». τότε ο Ιησούς της απάντησε: «Μεγάλη είναι η πίστη σου, γυναίκα! Ας γίνει όπως το θέλεις». Κι από κείνη την ώρα γιατρεύτηκε η θυγατέρα της.
(Επιμέλεια κειμένου: Νικολέτα – Γεωργία Παπαρδάκη)

Λόγος του Οσίου Πατρός ημών Βασιλείου Επισκόπου Σελευκείας, εις την Χαναναίαν

Ιδού ότι υπήρξε και συμφορά η οποία έγινε αφορμή μεγάλης ευφροσύνης, και πένθος που προξένησε ευθυμία, και λύπη που έφερε υπερβολικήν χαρά. Επειδή όπου παρευρίσκεται ο Ιησούς, και ο θρήνος μεταβάλλεται σε ηδονήν, και ο κλαυθμός και οδυρμός μεταλλάσσεται σε ευφροσύνην. Το μαρτυρεί αυτό με τα λόγια της κραυγάζοντας η Χαναναία, την ιστορία της οποίας με θαυμασμόν η βίβλος των Ευαγγελίων την επιδεικνύει μέχρι τώρα, και διατηρεί την κραυγή της γραμμένη σαν σε στήλη, ώστε ο επίβουλος χρόνος να μην παρασύρη την μνήμη. Επειδή ο καρπός της πίστεως είναι πιο δυνατός. «Και εξελθών εκείθεν ο Ιησούς», λέγει, «ήλθεν εις τα μέρη Τύρου και Σιδώνος». Ο Θεός παρευρίσκεται παντού, και κανένας τόπος δεν ετόλμησε να τον περιορίση. Και επειδή είναι κατά φύσιν αόρατος, επιβεβαιώνει την παρουσία του σ’ εκείνους που τον έβλεπαν, προβάλλοντας τον ναό που ενεδύθη προς χάριν μας. Ήλθε στα μέρη της Τύρου και της Σιδώνος, στα παλαιά καταγώγια των δαιμόνων,